خدایا

  خدایا !

      

       

        به هرکه دوست می داری بیاموز که عشق از زندگی کردن بهتر است

                                        و

        به هر که دوست تر می داری بچشان که دوست داشتن از عشق برتر

  

 

                                                    دکتر شریعتی  

دلدار

  دلدار گفتا کیستی؟گفتم دعا گوی شما                            

                     عزم کجا داری بگو گفتم سر کوی شما        

گفتا چرا دلخسته ای ؟گفتم که زخمی خورده ام                    

                              گفتا که زد تیر جفا؟گفتم دو ابروی شما

گفتا سوالی می کنم گفتم بگو ای جان من                        

                           گفتا دو عالم را بهاگفتم به یک موی شما

گفتم غزال مشکبو افتاده دیدم روبرو                                    

                          گفتاکجا دیدی بگو گفتم دو گیسوی شما 

گفتم که ای جانانه ام در عشق تو دیوانه ام                       

                          گفتا که زنجیرت کجا گفتم دو گیسوی شما

                                                           حافظ

                                                             

+ نوشته شده توسط انتظار در شنبه بیست و هفتم بهمن 1386 و ساعت 18:7 | نظر بدهید

دیدار

 روی ماهت قبله دلها بود

 

                                                روی لبها ذکر یا زهرا بود

   

                  کی ببینم روی تو صاحب زمان

                         

                                                 کاشکی دیدار ما حالا بود