تبریک

 میلاد مسعود و پر فروغ آخرین فرستاده ی خداوند را محضر مبارک آخرین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت تبریک و تهنیت عرض میکنم.  

 

 

 

خدای من!

محبوب من!

اگر من را به جرمم بگیری ، تو را به عفوت میگیرم.

اگر دست بر گناهم بگذاری ، چنگ بر دامان بخششت می زنم.

اگر لغزشهایم را نشانه بگیری ، نشان از آمرزشت میگیرم.

اگر به معصیتم بنگری ،  چشم به کرامتت می دوزم.

اگر بدی ام را به رخ بکشی ، خوبی و لطف بی نهایتت را برملا میکنم.

اگر به جهنمم ببری و به آتشم بیفکنی ، فریاد می زنم آنجا اعلام میکنم به اهل جهنم که ،

تو را دوست دارم

عاشق تو ام

و دست از دامانت نمیکشم.

*******************************************************

 

...وحرفهایی است برای گفتن وحرفهایی است برای نگفتن

حرفهایی که هرگز سر به ابتذال گفتن فرود نمی آورند...

 حرفهای بی قرار وطاقت فرسا
حرفهای خوب وبزرگ وماورائی همین هایند .

و سرمایه هر کس به اندازه ی حرفهایی است که برای نگفتن دارد.

                                                                                        دکتر شریعتی

***********************************************************

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد